Leczenie kanałowe | Usuwanie 8

Leczenie kanałowe

Endodoncja czyli leczenie kanałowe jest to specjalizacja stomatologii, która zajmuje się leczeniem kanałowym zębów. W przypadku niektórych bólów zęba konieczne jest jego leczenie endodontyczne czyli kanałowe.. Przeprowadzamy je na jednej lub dwóch wizytach. Jest ono bezbolesne. Kanały opracowujemy według określonej procedury specjalnymi wiertłami niklowo-tytanowymi, a następnie wypełniamy gutaperką termiczną. Wiertła do leczenia kanałowego używamy tylko raz i są przypisane do jednego pacjenta. Taki sposób postepowania gwarantuje bezpieczeństwo leczenia. Kontrola i cyfrowe zdjęcie RTG jest u nas standardem. Bardzo często w trakcie leczenia kanałowego wykorzystujemy mikroskop lub lupy stomatologiczne. Urządzenia te umożliwiają  wgląd w głąb kanałów zębowych. Jest to szczególnie przydatne w przypadku pozostawionych tam złamanych narzędzi lub przy niedrożnych kanałach.

Usunięcie zatrzymanych ?ósemek?

Zatrzymane ?ósemki?, czyli zęby mądrości, które z różnych przyczyn należy usunąć.

Są to ząb, które mogą powodować różne dolegliwości ? od bólu do niemożności otwarcia ust.

Specjalizujemy się w ekstrakcjach zębów zatrzymanych. Zabieg przeprowadzamy szybko, bezboleśnie i skutecznie. Dodatkowo po ekstrakcji zęba polecamy zastosowanie preparatu pozyskanego z krwi żylnej pacjenta ? tzw. CGF. Dzięki temu rana goi się szybciej i prawie bezboleśnie. Membrana pozyskana z krwi stanowi doskonała barierę ochronną.

Wykonujemy również resekcje, hemisekcje, podcięcie wędzidła wargi górnej oraz dolnej, a także wędzidła języka.