Blog stomatologiczny

Implanty czy tradycyjna proteza — co wybrać?

NZOZ VisiodentalImplanty czy tradycyjna proteza — co wybrać?Braki w uzębieniu to nie tylko defekt estetyczny, który dotyka wielu pacjentów, ale przede wszystkim możliwe poważne konsekwencje, które mogą powodować zmianę rysów twarzy, problemy ze zgryzem czy niemożność...

Implanty zębowe – ile kosztują i jak wygląda zabieg ich wszczepienia?

Jedną z usług oferowanych przez gabinety dentystyczne są implanty zębowe. Mogą skorzystać z nich zarówno pacjenci, którzy cierpią z powodu braku pojedynczych zębów, jak i ci, u których problem ten jest dużo bardziej zaawansowany. Niezależnie od przyczyny, rozwiązanie to może pomóc nie tylko w wyraźnej mowie czy komforcie spożywania posiłków, ale także w odzyskaniu pewności siebie.

Wybielanie zębów u dentysty – wszystko co musisz wiedzieć

Piękny uśmiech to marzenie niejednej osoby. Widzimy go we wszystkich reklamach, filmach i na plakatach, ale często nie we własnym odbiciu w lustrze. Przyczyną mogą być uwarunkowania genetyczne, choroby, przyjmowane leki, nikotyna i produkty bogate w chomogeny, czyli substancje barwiące, np. buraki. Jednak śnieżnobiały uśmiech nie musi pozostawać jedynie w strefie marzeń, ponieważ obecnie istnieje wiele metod wybielania zębów – zarówno domowych, jak i tych u dentysty.